Themaoverzicht

CAO & Juridische Zaken

Personeelszaken

Sociaal Werk Nederland onderhandelt namens de leden met de vakbonden over de CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening. Doel daarbij is een cao af te sluiten die een aantrekkelijk en betaalbaar instrument is voor het arbeidsvoorwaardenbeleid binnen organisaties zelf. De cao moet een weerspiegeling zijn van de stevige en duidelijke positie die de branche op de arbeidsmarkt inneemt. Leden met een abonnement op Juridische Zaken Online kunnen vragen stellen over de cao W&MD en arbeidswetgeving.

Forum discussie

LBB

• Beste collega's,

In de laatste OPOF is melding gemaakt van de fiscale verruiming LBB; kan het kloppen dat ik deze informatie nog niet terugzie op de website?

• Voorneveld schreef op 23 juli 2018 - 16:47 :

Beste collega's,

In de laatste OPOF is melding gemaakt van de fiscale verruiming LBB; kan het kloppen dat ik deze informatie nog niet terugzie op de website?

Geachte mevrouw Voorneveld,

FCB is op dit moment een document aan het voorbereiden om hier meer uitleg over te geven. Het document is nog niet definitief en is daarom nog niet geplaatst. Zodra het gereed is, is het te vinden op de site van FCB en bij ons op het platform. Ik hoop dat dit document spoedig gereed is.

Organisatie: Sociaal Werk Nederland
Functie: Jurist
Organisatie: MaDi Amsterdam Zuid Oost en Diemen
Functie: Hr-Adviseur
Ik wil delen
Home
Over ons
Sociaal werk in beeld
Thema's
Voor leden
Onze leden in kaartContact Inloggen
Ik wil delen: