Themaoverzicht

Benchmark

Ondernemerschap

Sinds 2011 vergelijken de leden van Sociaal Werk Nederland zich met elkaar op het terrein van Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening. Deze Benchmark richt zich vooral op de bedrijfsvoering. Het doel ervan is drieledig: leren van elkaar, verbeteren door vergelijken en het bieden van een instrument voor verantwoording.
Daarnaast kunnen we als branchevereniging dankzij de Benchmark essentiële informatie over onze leden gebruiken bij de lobby en belangenbehartiging.

Publicatie

Handleiding Klanteffectvragenlijst momentmeting v2

Versie 2 waarin ook beschreven wordt waar afgeweken kan worden van de letterlijke tekst van de vragen. Ook kunnen nu eigen doelen geformuleerd worden.
In de bijlage is de vraagmatrix opgenomen met de feitelijke vragen en de koppeling aan welzijnsdoelen en doelgroepen.

Details

Geplaatst op: 1 november 2016
Geplaatst door:
Auteur: Han Bijker, Sociaal Werk Nederland
Om te reageren dien je eerst in te loggen.

Heb je nog geen profiel? Registreer dan eerst om een nieuw profiel aan te maken.
Ik wil delen
Home
Over ons
Sociaal werk in beeld
Thema's
Voor leden
Onze leden in kaartLid wordenContact Inloggen
Ik wil delen:
Sluiten