Nieuwsbericht

De Ik Zorg (dat) campagne: Sociaal Werk Nederland is zo vrij geweest de toolkit uit te breiden

21 november 2018 | 1 minuut lezen

De campagne 'Ontdek zorg en welzijn' loopt inmiddels drie weken. Met deze campagne laten meer dan 600 mensen zien hoe veelzijdig werken in zorg en welzijn is. Door hun enthousiasme inspireren zij jong en oud om na te denken over een opleiding of een baan in de richting van zorg en welzijn. Dit helpt ook onze sector met het vinden van goede mensen. Gebruik dus vooral het communicatiemateriaal van de campagne om je organisatie zichtbaar te maken.

Op de website van de campagne zijn talloze gratis communicatiemiddelen te downloaden. Zo zijn er verschillende varianten van het logo te downloaden, staat er campagnemateriaal voor het gebruik van de campagne op social media en is er een bestand met tekstsuggesties. Er is ook een toolkithandleiding te downloaden die de huisstijl van de campagne beschrijft. Klik hier door naar de pagina met campagnemateriaal. Nieuw op de website is de postergenerator. Gebruikers kunnen zelf foto, naam en functie uploaden, de website maakt er een echte Ik Zorg poster van.

Ik zorg dat
Voor organisaties die zich ongemakkelijk voelen bij een campagne waar toch vooral de zorg zo centraal staat doen wij als Sociaal Werk Nederland een kleine suggestie. Sociaal werkers zorgen misschien niet, maar ze zorgen er wel voor dat hangjongeren en volwassenen weer bij elkaar komen. Of ze zorgen ervoor dat mensen weer gaan stralen na een moeilijke periode. Dus wij voegen aan de toolkit graag een 'dat' toe. Voor wie wil, toe te voegen aan elke Ik Zorg uiting.

Hier te downloaden.

Profielfoto van Coen Ronde
Coen Ronde
5 jaar geleden
Profielfoto van Coen Ronde
Coen Ronde
5 jaar geleden

Goede actie van SWN om zo het sociaal werk op de juiste wijze te positioneren in de wereld van zorg en welzijn!